Lalic stage, Pavlicic fan club, Serbia rocky horor porno show
Loše sam sinoć spavao. Osećaj nelagode nije jenjavao iako sam svim silama nastojao da ugodim sebi u svim mogućim oblicima.
Hoćes kakao? Vidi samo kako je topao i sladak ?
Ma neću.
Hm...U frižideru ima Belgijskog piva a na televiziji susreti nudista Srednje amerike u Dominikanskoj republici.
Ništa. Ništa nije pomagalo i agonija se nastavila tokom noći.
Probudio sam se ali neprijatan osećaj nije splasnuo ali postalo je jasnije da primam vibracije iz Srbije.
Rekoh sebi. Neko mora da je ili nešto sjebao ili kenjao.
Seo sam za kompjuter i shvatio da se ne varam. Frontovska borba koja se ovih dana rasplamsavala sa tribinama „Potemkinov Novi Sad“ a koju su vodili kulturni trudbenici dobila je kontraofanzivu.
Ovoga puta to je kontraofanziva u obliku samosažaljenja.
G.Lalić se obratio naciji zvaničnim saopštenjem u kojem je dominantana crta „Mislio sam da ste mi prijatelji a vi ste mi zaboli nož u ledja! O kako sam bio tako dečije naivan! „
Kao da ti ljudi nisu sami rekli kako su ranije i promovisali i pomagali Egzit.
Prva stvar koja mi se učinila prilično vrednom zapažanja je tvrdnja da je Egzit finansirao filmove „Kenedi se ženi“ I „Peščanik“
Koliko ja poznajem situaciju na terenu, siguran sam da je vrlo moćna i uticajna grupacija ljudi, koja se krije pod imenom „ Želimir Žilnik i Sabolč Tolnai Fan Club“ uspela da ubaci pomenute filmove na „Egzit muvi fest“ i pored želje organizatora da ima što prestižniju domaću selekciju usled ambicija da postane nacionalni filmski festival, a da su potrebna sredstva za održavanje festivala obezbedili isključivo od restituisane dedovine samih organizatora festivala a ne od države tj poreskih obveznika kao što neke sitne duše tvrde.
Čini mi se da ovo Lalićevo lamentiranje u stilu „ Eto koliko smo mi vama pomogli a vi ste ispali kobasičari“ ipak mnogo jasnije govori o tvrdnji koja se proteklih sedmica mogla čuti na pomenutim tribinama, da je Egzit postao nadležni organ koji ispaćuje po svom nahodjenju i sopstvenim simpatijama državni novac.
Jedino nije diskutabilna odrednica „ Rol model“. Ako se „ Rol model „ postaje na osnovu kvalifikacije čisto komercijalnog festivala koji pritom dobija enormnu pomoć ionako kljakave države koja nije u stanju da za deset godina izgradi 50 km autoputa izmadju dva najveća grada u zemlji, onda to sigurno jeste svojevrsni „ Rol model“
Nedavno sam pročitao saopštenje organizatora festivala u Guči. Koja sem u vreme ministra Kojadinovića nijednom nije finansirana sredstvima ministarstva za kulturu iako promoviše u najvećoj meri domaće muzičare i lokalnu kulturu, već je prebačena u sektor privrede i turizma.
Jasno je da su troškovi za organizovanje Egzit festivala višestruko veći prosto zbog činjenice da se nastup svakog iole poznatijeg svetskog zabavljača plaća mnogo više nego grupa trubača iz Kaone ali zato je tu i razlika u ceni festivala.U Guči je izgleda besplatno dok gradjani Novog Sada Egzit festival em plaćaju preko kolektovanog poreza, em još u vidu ulaznica od nekoliko hiljada dinara.
Kada se još uzme u obzir da se time ne vrši promocija sopstvene kulturne baštine koliko metal, techno, gothic,trans, subkultunih pravaca i da dobar deo novca gradjana odlazi na honorare raznih „ Suck me, cock me „ bendova koji Srbiju ne bi znali ni prstom da ubodu na mapi, onda shvatamo da je isključivo u pitanju lični muzički fetiš gradskih političara. Ali onda ostaje pitanje, dali je iko video Pavličića sa prisingom kako igra šutku za vreme Prodigy nastupa?
Očigledno je da je G.Lalić na svom magičnom digitronu izračunao da Egzit gradu vraća 20 miliona eura ali bilo bi lepo to proveriti. Ovako uvek možemo špekulisati kako raspodela pomenute svote bi mogla da izgleda. Evo jedne od dvadeset miliona mogućih kombinacija.
Prodavci kukuruza! Pare na sunce!!
1000 eura.Dobri ste.Niste loši.
Ko je sledeći? Privatan smeštaj i hotelijeri. Na crtu.
50 000.Dobro nama, dobro vama.
Sledeći.Demokratska stranka.
1 949 000. Fino, fino. Bože moj, svi smo mi masni.
Savremena kulturna Vojvodjanska produkcija.
Pali brate.Festivali su zakon.
- Marin Malešević's blog
- Login to post comments
8 years 40 weeks ago
9 years 23 weeks ago
9 years 23 weeks ago